Православный календарь 28 июня (15 июня ст.ст.)

Июнь 27th 2011 -

Православный календарь 28 июня (15 июня ст.ст.)

Петров пост. Разрешается рыба

В этот день:
Русская Православная Церковь отмечает память святых:

Святителя Ионы, митр. Московского и всея России, чудотворца (1461).
Пророка Амоса (VIII в. до Р.Х.).
Сщмч. Амоса пресвитера (1918).
Прпп. Григория и Кассиана Авнежских (1392) (обретение мощей, 1524).
Мчч. Вита, Модеста и Крискентии питательницы (ок. 303).
Мч. Дулы Киликийского (305-313).
Прп. Дулы страстотерпца, Египетского.
Прп. Иеронима Стридонского (419-420).
Перенесение мощей прп. Феодора Сикеота, еп. Анастасиупольского (ок. IX).
Блгв. кн. Сербского Лазаря (1389).
Свт. Ефрема, патриарха Сербского (XIV).
Блж. Августина, еп. Иппонийского (430).
Прп. Орсисия Тавенисиотского, ученика прп. Пахомия Великого.
Мц. Леониды Сирийской.
Святителя Михаила, митр. Киевского.
Свт. Симеона, архиеп. Новгородского.
Прп. Авраама, игумена Овернского (Галл.).
Свв. апп. Фортуната, Ахаика и Стефана (Греч.).
Прп. Иосифа Вифлеемского (Греч.).
Мч. Граса (Греч.).
Св. Кедрона, патр. Александрийского (107).
Мч. Исихия, воина Доростолумского и 2-х других в Моесии (302).
Св. Спиридона, патр. Сербского (1388).
Всех новомученников Сербских.
Св. Трилло игумена Ландрильского.
Храни вас Господь, Матерь Божия и все святые, их же память мы сегодня отмечаем!

Молитвы:

Прор. Амоса. Кондак, глас 4.

Очистив духом, пророче,/ твое светозарное сердце, славный Амосе,/ пророчествия дар свыше приемь,/ возопил еси велегласно во странах:/ се Бог наш, и не приложится ин к Нему.

Свт. Ионы, митр. Московского и всея России, чудотворца. Тропарь, глас 4.

От юности твоей весь сам себе Господеви возложив,/ в молитвах, и трудех, и в постех образ быв добродетели,/ отонудуже видев Бог твое благое произволение,/ архиерея тя и пастыря Церкви Своей устрояет./ Темже и по преставлении честное тело твое цело и нетленно соблюдеся,/ Ионо святителю,/ моли Христа Бога, да спасет души наша.

Ин тропарь, глас 3.

Ярем Господень измлада восприим,/ и Того стопам невозвратным желанием последовал еси,/ и освященнаго подвига достигл,/ святительства паству приим и чудес от Бога дары прият,/ с верою приходящим к раце мощей твоих/ подаеши различным недугом исцеление неоскудно,/ отче наш Ионо, святителю Христов,/моли Христа Бога даровати нам велию милость.

Ин тропарь, глас тойже.

Божественною благодатию просветовся/ и по смерти показу я светлость жития твоего,/ источаеши морови благоухания,/ притекающим к раце мощей твоих,/ и народи Московстии наставлявши ко свету богоразумия,/ И оно, отче наш,/ моли Христа Бога/ даровати нам велию милость.

Ин кондак, глас 8.

Желанием духовным постническое житие совершив/ и святотельства паству приом,/ чистоты ради телесныя и тело твое Владыка Христос соблюде нетленно,/и Петру чудотворцу наследника тя содела,/ и того нраву последовал еси,/ и учителя тя Христос Своему стаду дарова,/ идеже лежат целебныя мощи твоя,/ благоухают, яко от кадила благовонна,/ и подают исцеления немощным, верою приходящим,/ святителю Ионо, моли Христа Бога непрестанно о всех нас.

Кондак, глас 8.

Яко от младенства Господеви поработив себе, мудре,/ постом и бдением тело твое удручая,/ темже сосуд чист и дом Духу Пресвятому явился еси,/ сего ради и Церкви Своей тебе архиерея и пастыря устрояет,/ юже добре упас, ко Господу отходиши, Егоже возлюбил еси./ Тем молим тя:/ поминай нас, верою чтущих святую память твою, да вси зовем ти:/ радуйся, отче Ионо, святителю всечестный.

Прп. Иеронима Стридонского. Тропарь, глас 3.

Велика имеет тя предстателя, Богомудре,/ православных собрание,/ якоже убо преподобных еси собеседник/ и Божественныя премудрости сопричастник,/ тако, пречудне Иерономе,/ Христу Богу молося/ даровати нам велию милость.

Кондак, глас 8.

В преподобных преподобнейшаго и в блаженных блаженнейшаго учителя,/ песньми восхвалим Иеронима достохвальнаго,/ верных наставника и заступника, любовию тому зовуще:/ радуйся, отче Богомудре.

Прпп. Григория и Кассиана Авнежских . Тропарь, глас 4.

Боже отец наших,/ творяй присно с нами по Твоей кротости,/ не отстави милость Твою от нас,/ но молитвами их/ в мире управи живот наш.

Ин тропарь, глас 8.

Православия наставницы,/ благочестия и чистоты учителие,/ Церкви Вологодстей богодарованное украшение,/ преподобнии отцы наши Григорие и Кассиане,/ молите Милостиваго Бога,/ да вашим предстательством подаст благодать и мир стране нашей/ и душам нашим спасение.

Кондак, глас 4.

Иже плотская мудрования Духови повинувше/ и вся, яже на земли, презревше,/ Христу, Единому Богу, прилепившеся, святии,/ и Того ради в пустыню вселишася,/ источаете ныне исцеления/ с верою притекающим к мощем вашим,/ полезная нам просите от Бога/ молитвами вашими богоприятными,/ Григорие и Кассиане преподобный.

Свт. Ефрема, патриарха Сербского. Тропарь, глас 8.

Патриархов великое удобрение,/ святителем красото, монахом правило,/ пустынником славу, милости подателя, разсуждения светильника,/ сошедшеся, вернии, восхвалим,/ кротости учителя, Божественнаго рачителя,/ премудраго архипастыря, великаго святителя и отца,/ Ефрема, Патриарха Сербскаго,/ звезду, темныя люди просвещающую/ и вся верныя озаряющую./ Темже, притекающе к раце мощей его,/ любовию целуем я и вопием:/ святе святый, непрестай молити Христа Бога/ спастися душам нашим.

Кондак, глас 8.

Яко благочестия учителя прекраснаго/ и архиереом первопрестольника премудраго,/ иночествующим наставника и привило,/ церковная чада, сошедшеся, почтим память его песньми, глаголюще:/ радуйся, отче, деяний и видений уме совершенный.

Блгв. кн. Сербского Лазаря. Тропарь, глас 3.

Красоту возжелев славы Божия,/ в земней Тому благоугодил еси/ и, порученный ти талант добре возделав, усугубил еси,/ о немже и подвизався до крове./ Отонудуже и мзду болезней твоих,/ яко мученик, приял еси от Христа Бога:/ Егоже моли спастися/ поющим тя, Лазаре.

Кондак, глас 8.

Возбранника благочестия всеизрядна/ и мученика о истине непостыдна,/ честне и по долгу восхваляет тя стадо твое, Богомудре,/ но яко имея дерзновение ко Христу Богу,/ тебе славящим смирение испроси, да зовем ти:/ радуйся, Лазаре приснопамятна.

Свт. Михаила, митр. Киевского. Тропарь, глас 4.

Днесь пророчествие во апостолех Первозваннаго исполнися:/ се бо на сих горах возсия благодать и вера умножися./ И иже неверием обветшавший/ Божественною купелию отродишася/ и быша людие обновления,/ царское священие, язык свят, Христово стадо,/ емуже ты первый пастырь явился еси,/ яко первее Крещением послуживый./ И ныне, предстоя Владыце Христу Богу,/ моли всем сыном русским спастися:/ имаши бо дерзновение яко иерарх Божий и священнослужитель.

Кондак, глас 2.

Моисей вторый России явился еси, отче,/ пренесый мысленный виноград от египетскаго идолослужения/ в землю пророчествием предувидену./ Будет, рече, утверждение веры на земли,/ и на версех гор Киевских превознесется паче Ливана/ плод питающ мира всего./ От негоже вкусивше,/ ублажаем тя, Михаиле, Божий иерарше.

Перенесение мощей прп. Феодора Сикеота, еп. Анастасиопольского. Тропарь, глас 2.

Познан быв от пелен освящен/ и явлься благодатей исполнен,/ чудесы мир озарил еси/ и демонов множество отгнал еси,/ священнодетелю Феодоре,/ темже о нас молися Господеви.

Кондак, глас 3.

Яко на огненную колесницу добродетельми, Богоносе, возшед,/ востекл еси на Небесная жилища,/ яко Ангел, с человеки пожил еси/ и яко человек со Ангелы окрест ликовствуеши./ Сего ради показался еси/ чудес Божественное приятелище, Феодоре преподобие.

Святитель Феофан Затворник. Мысли на каждый день года

(Рим. 7, 14-8,2; Мф. 10, 9-15). Говорил еще Господь апостолам, что если какой город не примет их, и слов их слушать не станет, то «отраднее будет земле Содомской и Гоморрской в день суда, нежели городу тому». А что будет нам за неслушание слов Божественного Откровения? Нашей безотрадности и меры не будет. После стольких осязательных доказательств не верить истине Божией есть то же, что впадать в хулу на Духа Святого, в богохульство. И однако же, мы не робеем. Одного спириты утешают: «Какой суд! Только родиться лишний раз придется». Другому книжники натолковывают: «Кого судить? Все атомы: разлетятся и всему конец». Но придет, други, час смерти; разлетятся мечты эти, как призраки, и существенность предстанет во всей своей неумолимости. Что тогда?. . . Бедное время наше! Ухитрился враг губить души наши. Знает, что страх смерти и суда самое сильное средство к отрезвлению души, — и заботится всячески разогнать его, и успевает. Но погасни этот страх, отойдет страх Божий; а без страха Божия совесть становится безгласною. И стала душа пуста, стала облаком безводным, носимым всяким ветром учений и всякими порывами страстей.

Тэги:

Pages: 1 2 3

Оставьте комментарий!